תהליך העבודה שלנו

פגישה ראשונית

היכרות הדדית של בני אדם והבנת הצורך שלך

מרגע כניסתך למשרדנו, תרגיש שהגעת למקום בו חשוב לנו לשמוע את כל מה שעל ליבך.
הפגישה הראשונה בינינו היא החוליה הראשונה בדרך למימוש זכויותיך.
לאחר שנבין את הבעיה שאתה ניצב מולה, נשלב את הידע והניסיון שלנו לכדי יצירת פתרון מותאם עבורך, על פי המצב המשפטי הנתון באותה העת.
פגישה זו חשובה מאד לצורך הערכת תביעתך, גודלה וסיכוייה.
במקרים מסוימים, לפני שנחווה דעתנו על סיכויי מאבקך, נפנה להתייעצות עם מומחים רפואיים או בתחומים אחרים ונעמוד עמך בקשר רציף עד לגיבוש סופי של חוות דעתנו המקצועית.

לקוחותינו הם חלק ממשפחת המשרד
והם הבסיס להצלחת משרדנו

הקשר הראשוני

הקשר הראשוני שנוצר בין לקוח לעורך דינו הנו בעל משמעות מיוחדת מאחר וזו הזדמנות של שני הצדדים להעריך את הרצון שלהם לשלב ידיים ולצעוד יחדיו, כשותפים, לכל מאבק באשר הוא.

כאן ההזדמנות הראשונה שלך "להרגיש" אותנו באופן אישי, ותוכל לשאול כל שאלה שעולה על דעתך. אנחנו מאמינים שהמתכון להצלחה של מאבקך, מבוסס על שותפות אינטרסים בינינו, אמון הדדי, היכרות מעמיקה, והידיעה שיש לך על מי לסמוך בכל רגע נתון.

כאן גם המקום שלנו לברר, האם אנו יכולים לסייע לך במאבקך, בהתאם להבנתנו של המצב המשפטי באותה העת,  ובמידה ולא נוכל, זוהי אחריותנו ליידע אותך על כך. תפקידנו להביא אותך לחוף מבטחים, גם אם הדרך לכך היא למנוע ממך מלחמות מיותרות.

הגשת תביעה לבית המשפט

בתום הליך איסוף ראיות והיוועצות עם מומחים בתחום הרלוונטי

לאחר שהטיפול במאבקך מועבר למשרדנו, נעלה את כל טענותיך על גבי כתב תביעה ונודיע לבית המשפט ולגורם שדחה את דרישתך לפיצוי, כי אנו מתכוונים להילחם על זכויותיך.

חשוב לנו להדגיש כי לפני הגשת התביעה, נוודא שיש בידינו את מלוא המסמכים הרפואיים שלך, אותם נאסוף מהמקורות הרלוונטיים. המסמכים יועברו לבחינת המומחה הרפואי הרלוונטי, לצורך גיבוש חוות דעת עבורך. ככלל, הגשת תביעה בנזקי גוף מחייבת הצטיידות בחוות דעת רפואית, על מנת שבית המשפט יתרשם שמאבקך מבוסס והרופא שיבחר על ידינו יעמוד בבוא היום בבית המשפט על מנת להגן על חוות דעתו בכל הנוגע לנזקים שנגרמו לך.

חשוב להשים לב

במידה והמומחה הרלוונטי למאבקך אינו בתחום הרפואה, כגון: מומחה בתחום הרכוש, הנדסה, שמאות וכיוצ"ב,החוק אינו מחייב לצרף את חוות דעתו במועד הגשת התביעה, וניתן לעשות כן בשלב מאוחר יותר.

כזכור, היוועצות במומחים רפואיים או בתחומים אחרים, מלווה את כל התהליך, הן במסגרת הערכה ראשונית של תיקך והן לאחר מכן לצורך הגשת חוות דעת לבית המשפט.

לאחר תוגש התביעה לבית המשפט, נעביר העתקה לצד שכנגד (הנתבע) ועליו לעמוד בהוראות החוק בכל הנוגע להגשת כתב הגנה (30 יום) ככל ולא התבקשה אורכה.

לאחר מכן, תיקך יקבע לדיון ראשון בבית המשפט ואנו ניידע אותך על אודות המועד שיקבע ונזמין אותך להתלוות אלינו לדיון בבית המשפט.

הגעה לבית המשפט

קיימת חשיבות רבה להגעתכם לדיונים בבית המשפט

קיימת חשיבות רבה להגעתך לדיונים בבית המשפט, שכן, כך השופט שדן בתיק מתרשם מהרצינות שלך ומחשיבות הנושא ללבך.

במהלך הדיון הראשון, מוצע, לעתים, לצדדים לפנות להליך של גישור, במטרה להגיע להסכמות ביחס לפיצוי, על דרך הפשרה, ללא הכרעה של בית המשפט.

מטבע הדברים, פשרה כרוכה בויתור על חלק מהפיצוי, אולם, אנו נבחן כל הצעה לפשרה בהתאם לנסיבות הקונקרטיות של מאבקך וככל והיא לא תהלום את נזקיך, התיק יקבע לדיון הוכחות, שם תעיד בבית המשפט ואנו נחקור את העדים של הצד שכנגד, על מנת להוכיח לבית המשפט את טענותיך.

לאחר שיוגשו לבית המשפט סיכומים בכתב ( לעתים בעל פה ) ינתן פסק דין בו יוכרע מאבקך.

קבלת פיצויים

סוף מאבקך בקבלת הפיצוי הנכסף תם אך לא נשלם

מטרתנו העיקרית הנה לספק לך את הפיצוי המקסימלי בעבור נזקיך.
אולם, בכך לא מסתיימת השותפות בינינו, שכן, אנו מאמינים שלקוחותינו הם חלק ממשפחת המשרד וכאלו הם תמיד יהיה חלק מאיתנו.
אתה המקור להצלחתנו והסיבה לכך שאנו פועלים בזירה המשפטית.
בהיותך חלק ממשפחת המשרד, אנו נהיה גאים לשרת אותך בעתיד ודלתנו פתוחה עבורך תמיד.